یکی بگه فرق اطلاح طلب و اصولگرا چیه
#شیرخشک
#فرزند

۳ پاسخ

روحانی و پزشکیان و ظریف اصلاح طلبن و میگن بیاید با امریکا سازش کنیم تحریم ها برداشته میشه وضع مردم خوب میشه اصول گرا مخالفن میگن سازش به ضررماست .

هیچ کدوم الکی یه عمر مردم رو سرگرم کردن همشون سرشون تویه آخوره

دو فرقه چپ و راست

سوال های مرتبط