راسیپ من میدادم ب پسرم ک۳ سالشه خیلی اعصبی و پرخاشگری میکرد و همش خواب بود ولی اشتهاش خوب شده بود دکتر گفت نده یه دوره بسه دیگه اصلن نباید بهش بدی دیگه ندادم
راسیپنده خیلی عصبی میکنه
راسیپ عوارض جانبی زیادی داره
پزشک اطفال پسرم اصلا توصیه نمیکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.