۳ پاسخ

راسیپ من میدادم ب پسرم ک۳ سالشه خیلی اعصبی و پرخاشگری میکرد و همش خواب بود ولی اشتهاش خوب شده بود دکتر گفت نده یه دوره بسه دیگه اصلن نباید بهش بدی دیگه ندادم

راسیپ‌نده خیلی عصبی میکنه

راسیپ عوارض جانبی زیادی داره
پزشک اطفال پسرم اصلا توصیه نمیکنن

سوال های مرتبط