دوستان عادیه من ویار ندارم خیلی ،🤔

۴ پاسخ

از ۷ هفته ب بعد شروع میشه صبر کن 🙂😂

عجله نکن هرچی ویار نداشته باشی جونت راحته من نابود شدم🥲🥺

اره بابا

تو ۵ هفته اخه
تازه از ۸ هفته به بعد شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگیا💕 مامان توت فرنگیا💕 ۷ ماهگی
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری