حالا میگم شیرخشک نان ۳ داریم؟یا بالای یکسال داره؟

تصویر
۴ پاسخ

همون ۳ مال بالای یک ساله

اره نان سه واسه بعد سالگیه

همون ۳بالای یک سالگی

من خریدم زده یکسالگی به بعد

سوال های مرتبط

مامان دلارز مامان دلارز ۱۵ ماهگی