مامانا تو غذا های نی نی هاتون پیاز میزنید

۱۰ پاسخ

اره قشنگم

همه چی میدم بخوره بجز شکلات و قهوه و فلفل

اره میزنم

از همون اول یکی از ارکان ثابت غذاهاش بوده حتی خام هم میخوره

از اول میریختم

آره

اره عزیزم

هرچی خودمون میخوریم ب دخترمم میدم

اره

اره همیشه

سوال های مرتبط