مامانا
اب‌نبات چوبی میتونم دست بچم بدم؟؟؟

۵ پاسخ

نههههه.همش شکره و رنگ مصنوعی. چیه اخه.

جدا از رنگ و شکرو اینا…
سفته یهو کنده میشه خدایی نکرده میپره گلو بچه

ن بهتره ندی

ندی بهتره
همش رنگ و اسانس ک اصلا برای بچه زیر سه سال خوب نیس

من بهش میدم یه وقتا ولی مواظبش باید باشی

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی
مامان سامیاروسورنا مامان سامیاروسورنا ۱ سالگی
مامان تیام مامان تیام ۱ سالگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۶ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۲ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۲ سالگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۲ سالگی
مامان ویهان کوچولو مامان ویهان کوچولو ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی