آوین قدیمیه
نیهان تلفظش قشنگه ولی معنی جالبی نداره ینی چی نهان و پنهان بازم سلیقه ایه
ولی آوین قشنگه 🥰
بلاخره نینیت دختر شد ؟؟؟
منم دقیقا بین این دو اسمگیر کردم
البته اسم آیسا نیهان و اوین گاهی هم آنیسا میاد تو ذهنم موندم کدومو بزارم
آوین خیلی هست
نیهان
آوین
آوین پسندمه
نیهان
من اسم پسرمو نویان میزام تو آینده هم اسم دخترمو نیهان
نیهان
جفتش خیلی قشنگه
آوین.
نیهان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.