اسم نیهان قشنگتره یا آوین؟؟؟؟

تصویر
۱۴ پاسخ

آوین قدیمیه

نیهان تلفظش قشنگه ولی معنی جالبی نداره ینی چی نهان و پنهان بازم سلیقه ایه
ولی آوین قشنگه 🥰

بلاخره نینیت دختر شد ؟؟؟

منم دقیقا بین این دو اسم‌گیر کردم
البته اسم آیسا نیهان و اوین گاهی هم آنیسا میاد تو ذهنم موندم کدومو بزارم

آوین خیلی هست

نیهان

آوین

آوین پسندمه

نیهان

من اسم پسرمو نویان میزام تو آینده هم اسم دخترمو نیهان

نیهان

جفتش خیلی قشنگه

آوین.

نیهان

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان آنیل 💗آوین💗 مامان آنیل 💗آوین💗 ۵ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌وچهارم بارداری