خانوما چیکار کنم پسرم نفت خورد الن

۱۶ پاسخ

سریع ببرش بیمارستان تو راه دست کن تو حلقش تا بالا بیارع

چقد بی مسئولیت

کاری به خانواده شوهر نداشته باش اونا نمیان خودت سریع اسنپ بگیر بچت رو ببر بیمارستان گور بابای اونا، زنگ بزن اورژانس

سریع سریع بیمارستان برپووووو سریع به اورژانس زنگ بزن

زنگ بزن اورژانس بپرس سریع

خب ببرین دکتر مگ‌شوخیه واقعا

یکاری کن بالابیاره لباساش اگ بو میده عوض کن من یبار ک رفته بودم بیمارستان یه بچه رواورده بودن اورژانس نفت خورده بود آمپول زدن فقط گفتن بالااورده بوده چیزی نیس

شیر خام بهش میدادی

خیلی خورده یا کم؟انگشتت بکن تو‌حلقش بالا بیاره

ببر بیمارستان.من بچه بودم نفت خورده بودم بیمارستان بستری شدم

بهش شیر زیاد بده جوری که بالا بیاره

جدا منتظری اینجا جواب بدن که چیکار کنی؟

دستت بکن حلقش بالا بیاره

ماست بده زیاد

وای زنگ بزن اورژانس

😳😳😳یاخدا

سوال های مرتبط