من از وقتی جنگ شده خیلی تو لباس پوشیدن تو خونه رعایت میکنم.میگم کار دیگه یهو مجبور شدیم بریم تو کوچه
منم مثل تو همیشه بی شلوارم . یه بار صدا اومد بچه رو با یه شلوار بغل کردم رفتم بیرون 🤣🤣🤣
قزوین زدن؟؟
میگفتی خب الآنم شلوار پامه یا شرت که نیستم 😆😆😆
با این چیزایی که گفتی میپوشی خدشبحال شوهرت مخصوصا با شورت و تاپ
ای بترکی انقد خندیدم بنده خدا مامانا ببین اون اولین چیز لنگ بدون تنبون تو بوده براش😂😂😂
ای وای منم هیچ وقت شلوار ندارم مامان منم میگه لباس خوب بپوش الان وضعیت جوری نیست اینجوری بگردی😂😂
اگه از قزوین عکس دراومد یا منم یا شمایی😂😂
اونم کجا قزوین
ما خونواده ای لختیم🤣
صب مامانم میگه توروخدا لباس تنت کن خدا نکنه یه چی شد میخوای چکار کنی
گفتم لخت فرار میکنم کوچه اگه اوارم ریخت سرم لختمو پیدا میکنن میگن اوف عجب چیزی بوده🤣🤣🤣
من ک همیشه شورتک و تاپ تنمه همسرم با شلوار اصلا نمیتونه بخوابه
اگع تو تبریز زوج شورتی دیدین بدونین ماییم🤣🤣🙂↔️
حتی پسرمم بدون شلوار میگرده🤣
من الان خونه بابام اینام با تیشرت گشاد بابام و پیژامه سفید طوسی چهارخونه 😐
بخوام فرار کنم کوچه اندازه لخت بودن آبروم میره🤪
من ازاول جنگ همیشه شلوارپام میکنم مانتوشالمم دم دسته ازترس شلوارک نمیتونم بپوشم😂
واااای دقیقن جنگ ۱۲ روزه پسر داییام بقرآن زنگ میزدن ک شبای جنگ لطفن شلوار پات باش 😂😂 ینی از داداش باهام صمیمی ترن
کجای قزوینی من چرا صدا نشنیدم
واییییی🤣🤣🤣
شورت و تاپ
یا مثلا یه تاپی پیراهنی بدون آستین تا رو زانو
وای حالا مشهد امن ولی منم مثل تو شوهرم هرشب دعوا داریم میگه درست بپوش حداقل تی شرت با شلوار بپوش چیزی شد ابرومون نره
بی شلوار یعنی با شورت؟! همیشه با شورت تو خونه ای!؟
خاهر سوال شد برام پس با چی میگردی توخونه؟؟😂😂
😄😄😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.