۶ پاسخ

خیلی دلم گرفته یه جوریم
آدمی نیست که جو منفی بدم ولی امشب عجیب دلم گرفته واقعا حقمون نیست حق بچهامون نیست که عذاب بکشن

اینم قیمت

تصویر

آره واقعا من که اینقدر استرس دارم دست و پاهام بیحس شده 😭🥲حداقل اینجا باهم حرف میزنیم یکم آروم میشیم

وای این ژل رو گرفتم ۷۵۰

اره کاش قطع نکنن🥲🥲🥲

کاشششش دلمون تنگ میشه برای هم🥺

سوال های مرتبط

مامان ❤️امیرحسین❤️ مامان ❤️امیرحسین❤️ ۱۳ ماهگی