هیچی نمیشه عزیزم چایی نبات بخور
چندتا خرما و گردو بخور
مگه اشکالی داره ضرری نداره.
چایی نبات
نوش جان
اشکالی نداره شایدسردیت بسه.یکم چای نبات بخور
نترس بابا یکم نبات بخور سردیت میشه اسهال میشی 😅
چیزی نمیشه انشالله
واقعا سوال دیگه ای نیست !
چیزی نمیشه بابا من زیاد پیش اومده بخورم حساس نشو
توکل کن بخدا😂
منتظر تگری یا اسهال باش😅
یه چیز گرم بخور که سردیت نشه خرمایی چیزی
منتظر باش بیاری بالا 😒
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.