خانما حواسم نبود هندوانه خوردم بعدش دوغ چیکار کنم

۱۴ پاسخ

هیچی نمیشه عزیزم چایی نبات بخور

چندتا خرما و گردو بخور

مگه اشکالی داره ضرری نداره.

چایی نبات

نوش جان

اشکالی نداره شایدسردیت بسه.یکم چای نبات بخور

نترس بابا یکم نبات بخور سردیت میشه اسهال میشی 😅

چیزی نمیشه انشالله

واقعا سوال دیگه ای نیست !

چیزی نمیشه بابا من زیاد پیش اومده بخورم حساس نشو

توکل کن بخدا😂

منتظر تگری یا اسهال باش😅

یه چیز گرم بخور که سردیت نشه خرمایی چیزی

منتظر باش بیاری بالا 😒

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وهشتم بارداری