من حواسم نبود تو چایی یذره دارچین بود خوردم

۱۱ پاسخ

هیچ عیبی نداره بابا😆

پس این حرفاالکیه

من همش توچایی اگردارودوانباشه نمیخورم

😐😂😐😂😐😂😐الان ی ذره دارچین چ آسیبی میخواد برسونه

نه بابا اشکالی نداره کمش

یه ذره دارچین توی این هفته چیکار میتونه بکنه اخه 🥲

هر روز میریزم تو چایی تو غذا

میدونم نگران هستین ولی اون یه ذره کاری نمیکنه من زیاد میخورم
یه دوستی بود زیر همچین پستی نوشته بود سریع خودتو برسون نردیکترین درمانگاه😂

اشکال نداره

نوش جونت

نوش جونت

سوال های مرتبط