هیچ عیبی نداره بابا😆
پس این حرفاالکیه
من همش توچایی اگردارودوانباشه نمیخورم
😐😂😐😂😐😂😐الان ی ذره دارچین چ آسیبی میخواد برسونه
نه بابا اشکالی نداره کمش
یه ذره دارچین توی این هفته چیکار میتونه بکنه اخه 🥲
هر روز میریزم تو چایی تو غذا
میدونم نگران هستین ولی اون یه ذره کاری نمیکنه من زیاد میخورم
یه دوستی بود زیر همچین پستی نوشته بود سریع خودتو برسون نردیکترین درمانگاه😂
اشکال نداره
نوش جونت
نوش جونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.