منم ببلاک میدم پیدا نمیشه نمیدونم چرا ببلاک کم شده هر سری میرم بزور دو تا پیدا میکنم
حالا ببلاکم نبود اشکال ندارد فعلن یه چیزه دیگه بگیر
عزیزم تو برنامه دارویاب بزن همه داروخانههایی ک دارن میاد سفارش بده
رفتم نان یک بگیرم یدونه فقط داشت😪غصم گرفت
یک ماهه جنگه .همیشه اول ماه سهمیشو بگیر
اینجام اپتامیل ۲ فقط گیرنمیاد 🥺
اینجام اپتامیل دو گیر نمیاد🥲
کجایید مگه؟
داروخانه ها که پرن
شیرخشکش چیه
شاید اینجا باشه بگیریم بفرستیم
چیه شیرخشکت
شیر چی میدی خاهر هست ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.