خدایا چرا شیر خشک پیدا نمیشههههههه😭😭😭

۱۱ پاسخ

منم ببلاک میدم پیدا نمیشه نمی‌دونم چرا ببلاک کم شده هر سری میرم بزور دو تا پیدا میکنم

حالا ببلاکم نبود اشکال ندارد فعلن یه چیزه دیگه بگیر

عزیزم تو برنامه دارویاب بزن همه داروخانه‌هایی ک دارن میاد سفارش بده

رفتم نان یک بگیرم یدونه فقط داشت😪غصم گرفت

یک ماهه جنگه .همیشه اول ماه سهمیشو بگیر

اینجام اپتامیل ۲ فقط گیرنمیاد 🥺

اینجام اپتامیل دو گیر نمیاد🥲

کجایید مگه؟
داروخانه ها که پرن

شیرخشکش چیه
شاید اینجا باشه بگیریم بفرستیم

چیه شیرخشکت

شیر چی میدی خاهر هست ک

سوال های مرتبط

مامان عرشیا مامان عرشیا ۱ سالگی
مامان کیان🥰 مامان کیان🥰 ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی
مامان ماهورا❤️ مامان ماهورا❤️ ۱۳ ماهگی