اینو ک میگم دلیل علمیشو جایی نخوندم یا ندیدم ولی طبق تجربه بارداری خودم
روز موعود پریودم ک بی بی زدم مثبت شد رفتم ازمایش عدد بتام ۱۳۰۰و خورده ایی بود
یکی از آشناها ک خیلی درگیر تعیین جنسیت و ایناس بهم گف احتمال زیاد. دختره چون تو بارداری دختر این هورمون خیلی بیشتر داخل خونه و عدد بتا معمولا بالاس اما وقتی پسره این هورمون کم کم آزاد میشه و معمولا عدد بتا کمتره
حالا برامن که درست بود دقیق همون هفته اول بارداری احتمالشو داد و اتفاقا بچمم دختر بود
میتونید ک از چند نفر دیگه عدد بتا و جنسیت فرزندشو بپرسین ک ببینید این فرضیه درسته یا نه
😂😂😂😂😂😂
مگه اولین بارداریته ک ندونی
نه عزیزم
فک نکنم از رو بتا بشه فهمید از رو بتا چن هفته رو میشه احتمال داد
دوست داری چی باشه
😑😑😑😑معلومه ک نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.