۷ پاسخ

اینو ک میگم دلیل علمیشو جایی نخوندم یا ندیدم ولی طبق تجربه بارداری خودم
روز موعود پریودم ک بی بی زدم مثبت شد رفتم ازمایش عدد بتام ۱۳۰۰و خورده ایی بود
یکی از آشناها ک خیلی درگیر تعیین جنسیت و ایناس بهم گف احتمال زیاد. دختره چون تو بارداری دختر این هورمون خیلی بیشتر داخل خونه و عدد بتا معمولا بالاس اما وقتی پسره این هورمون کم کم آزاد میشه و معمولا عدد بتا کمتره

حالا برامن که درست بود دقیق همون هفته اول بارداری احتمالشو داد و اتفاقا بچمم دختر بود

میتونید ک از چند نفر دیگه عدد بتا و جنسیت فرزندشو بپرسین ک ببینید این فرضیه درسته یا نه

😂😂😂😂😂😂

مگه اولین بارداریته ک ندونی

نه عزیزم

فک نکنم از رو بتا بشه فهمید از رو بتا چن هفته رو میشه احتمال داد

دوست داری چی باشه

😑😑😑😑معلومه ک نه

سوال های مرتبط

مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌ونهم بارداری