۳ پاسخ

منم چندتا دفع کردم مشکلی نداره

منم امروز لخته بزرگ دفع کردم طبیعی هستم. دکتر گفت یا زیاد نشستی یا اگه ادامه‌دار شد قرص آزیترومایسین بخور

آمپول نمیزنی؟

سوال های مرتبط

مامان خرگوشه کم🐇 مامان خرگوشه کم🐇 ۵ ماهگی