برای کسی این ماه مرخصی زایمان واریز شده؟

۱۷ پاسخ

نه برا من واریز نشده

همین الان حقوق بهمن من واریز شد

نه پیامم نیومده هنوز
فقط اسفند مونده و ۳ روز فروردین، بنظرتون باهم‌میاد؟

فعلا نریختن
شماهم مرخصی هستین؟

نه متاسفانه

نه فعلا که چکش هم صادر نشده

امروز پیام سند بارداری برام اومده ولی خبری هنوز از واریزی نیست

شاید باورتون نشه ولی حقوق بهمن من هنوز مونده😑

مرخصی زایمانم تموم شده 🥲 الان تو مرخصی استحقاقیم
درخواست مرخصی بدون حقوق دادم هنوز جواب ندادن🥲🥲🥲

برای من از اسفند واریز نکردن

جدا از حقوقه؟

نه برامنم نریختن

نه عزیزم واریز نشده

واسه منم واریز نشده 🥲🥲

نه واریز نکردن

فعلا كه نه قبلي ١٤،١٥ اسفند واريز كردن
براي من نهايت تا ٢٤ ريختن

مرخصی زایمان چیه دیگه؟

سوال های مرتبط