برعکس من انقدر خوابم گرفته
فک نکنم بزنه باصبح بیدارمیشیم مهلت داده ،دوباره اصلن معلوم نیست ک چی بشه ،بازشوهرم میگه توکه بیداری اخباروببین ک من فردانرم سرکارپیش شمابمونم بچه هامهمترن
همه جارو ک باهم یهو نمیزنه بخواب
من اوکازیونو میبینم خیلی باحاله
یکی جواب منو بده عزیزان قرص کلرفنیرامین واسه چیه واسه آبریزش خوبه بدم پسرم
بیدار بمونیم هم کاری از دستمون برنمیاد
.واقعا میزنه گفت جدیه خدایا رحم کن
ساعت ۴ بزنه چطور میرسی چندتا فیلم ببینی تا صبح🙃
بخواب بابا نترس
بی عاطفه قشنگ توی روبیکا میزاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.