۱۰ پاسخ

برعکس من انقدر خوابم گرفته

فک نکنم بزنه باصبح بیدارمیشیم مهلت داده ،دوباره اصلن معلوم نیست ک چی بشه ،بازشوهرم میگه توکه بیداری اخباروببین ک من فردانرم سرکارپیش شمابمونم بچه هامهمترن

همه جارو‌‌ ک باهم یهو نمیزنه بخواب

من اوکازیونو میبینم خیلی باحاله

یکی جواب منو بده عزیزان قرص کلرفنیرامین واسه چیه واسه آبریزش خوبه بدم پسرم

بیدار بمونیم هم کاری از دستمون برنمیاد

.واقعا می‌زنه گفت جدیه خدایا رحم کن

ساعت ۴ بزنه چطور میرسی چندتا فیلم ببینی تا صبح🙃

بخواب بابا نترس

بی عاطفه قشنگ توی روبیکا میزاره

سوال های مرتبط

مامان دلیل زندگیم مامان دلیل زندگیم ۶ سالگی
خیلیییییییی خسته ام
فک کنم اینم ی حور بیماری روحی هست
اینقددددددددددد سرپا هستم از ۸ صبح تا ۱۲ شب
خونه مون خیلییییی بزرگه حیاط و بالکن ۱۰ تا فقط پنجره قدی داره هر هفته ی روز از صبح تا شب اختصاص میدم به تمیزکاری اصلی ی قسمت خونه .مثلا شنبه اول هفته شیشه های طبقه بالا هفته بعد اتاق هاااا
بقیه روزا هم کارای روزمره .........
این وسط هفته دو روز هم شرکت کار می کنم
سه روز هفته زبان دارم
کارای دخترم مدرسه پارک خرید ........
رو دقیقه برنامه ریزی دارم
آسایش ندارم یادم نمیاد کی نشینم و ی فیلم رو باخیال راحت نگا کردم وقتی فیلم میده صداش رو زیاد می کنم میشینم به دوخت و دوز تمیزکاری
شبا از پادرد کلافه میشم
دوس ندارم کسی کمکم کنه به دلم نمی شینه
همش میگم وای وقتم تلف نشه
کتاب می خونم با دخترم دوچرخه سواری کتابخونه شهر بازی .....
خلاصه بگم دیگه زیادی خودم رو درگیر وقت مفید کردم
کم آوردم خسته شدم
شما بگید از کجا شروع کنم خودم روش زندگیم رو دوس دارم ولی دیگه خیلییی دارم به بدنم عذاب میدم😫😫😫😫😫