خیلیییییییی خسته ام
فک کنم اینم ی حور بیماری روحی هست
اینقددددددددددد سرپا هستم از ۸ صبح تا ۱۲ شب
خونه مون خیلییییی بزرگه حیاط و بالکن ۱۰ تا فقط پنجره قدی داره هر هفته ی روز از صبح تا شب اختصاص میدم به تمیزکاری اصلی ی قسمت خونه .مثلا شنبه اول هفته شیشه های طبقه بالا هفته بعد اتاق هاااا
بقیه روزا هم کارای روزمره .........
این وسط هفته دو روز هم شرکت کار می کنم
سه روز هفته زبان دارم
کارای دخترم مدرسه پارک خرید ........
رو دقیقه برنامه ریزی دارم
آسایش ندارم یادم نمیاد کی نشینم و ی فیلم رو باخیال راحت نگا کردم وقتی فیلم میده صداش رو زیاد می کنم میشینم به دوخت و دوز تمیزکاری
شبا از پادرد کلافه میشم
دوس ندارم کسی کمکم کنه به دلم نمی شینه
همش میگم وای وقتم تلف نشه
کتاب می خونم با دخترم دوچرخه سواری کتابخونه شهر بازی .....
خلاصه بگم دیگه زیادی خودم رو درگیر وقت مفید کردم
کم آوردم خسته شدم
شما بگید از کجا شروع کنم خودم روش زندگیم رو دوس دارم ولی دیگه خیلییی دارم به بدنم عذاب میدم😫😫😫😫😫

۱۴ پاسخ

عزیزم به خودت استراحت بده یه روز در هفته فقط بزار مخصوص استراحت و فیلم نگاه کردن
بعد ها پشیمون میشی که چرا این همه کار کردی
شیشه ها رو ماهی یه بار تمیز کم قرار نیست هر هفته تمیز شن
گردگیری هم ماهی یه بار

بنطرم رگ هایی از کمال گرایی رو داری
بهت توصیه میکنم رادیو راه اپیزود انسان کافی مجتبی شکوری گوش بدی کمک کننده خواهد بود

اولا اینکه یه روز در هفته سعی کن ریلکس باشی و فققط استراحت کنی باورکن اینهمه کارکردن فقط خودتو مریض میکنی منم دست کمی ازتو ندارم اما می‌دونم ی روزی پشیمون میشم.دوما من کنجکاو شدم خونتونو ببینم😂😂

خب ک چی زندگی رو زهرمار خودت کردی
حالا ی هفته پنجره ها کثیف بمونن اتفاق خاصی می افته؟

حتما کمکی بگیر. مامان من خیلی حساس بود و همش تمیزکاری میکرد الان طفلی ارتروز گرفته و زانو درد داره. خودش پشیمون میگه کاش اینطوری نمی کردم. من هفته ای یه بار کمکی میگم میاد، خودم با نوزادم میرم تو اتاق می خوابم. گاهی هم با پسر بزرگم کاردستی درست می کنیم. اصلا خودم درگیر کار نمی کنم. شما هم سعی خودت بکن.

خیلی خوبه ولی هرچیزی اندازش خوبه عزیزم به ذهنت به بدنت به فکرت به خودت استراحت بده عزیزم بدن همون‌جوری که باید فعال باشه استراحتم باید داشته باشه

هر روز بشور و بساب ولی یک روز در هفته اصلا به نظافت خونه کاری نداشته باش فقط ظرفا رو بشور که جمع نشه بقیه روز رو فقط برای خودت باش لم بده جلوی تی وی چای و تخمه بخور ...اگه یه روز بالکن یا شیشه ها تمیز نشه چی میشه

منم همینم ولی بعضی وقتا چشمم رو روی مشکلات میبندم 😅
بذار کثیف باشه به درک
بعضی وقتا هم نیروی خدماتی میاد یسره تمیز میکنه میره کارش خوبه من بدم نمیاد

کنجکاو شدم خونت رو ببینم 😅

فقط بگم احسنت بهت که انقدر کار مفید انجام میدی ، ماشاالله واقعا 👌🏻

گلم حداقل برا شیشه ها ماهی یکبار نظافت چی بیار

چه شرکتی کارمیکنی

خوبش اینه حوصله ات نمیره سرت گرم یکم کم کارکن اول هفته کار کن بعدش چهارشنبه

هر روز گردگیری و جارو و شستشو نیست هفته ای ی روز صبح تا شب اساسی تمیز می کنم بقیه هفته کارهای معمولی خونس مثل لباسشویی و خرده ریز ......ولی وسط همین خرده ریز میگم امروز کارم کمه برم مثلا فلان خریدم مونده ی امروز کارم کمه بعد ظهر دخترم رو ببرم دوچرخه ....‌‌‌یا مامانم گفته ببرمش چکاب خلاصه همش بدوووووو بدووووووو حتی اگه کار خونه هم نداشته باشم کلیییی کار برای انحام دارم دیگه کارای شرکت رو نمیگم

سوال های مرتبط

مامان سامیار و رستا مامان سامیار و رستا ۶ سالگی
بارداری پوشک واکسن شش ماهگی زایمان تب بچه پسر
سلام مامانا میشه راهنماییم کنید پسرم بشدت عصبی میزنه منو خیلی فعاله رفتیم دو سه جلسه مشاور ۴ تومن پولم دادیم گفت به من براش وقت بزار بازی کن و ... و گفت خودت افسردگی شدید داری وگفت دارو نمیدم خودت حال خودت رو خوب کن و ...... بخدا از صبح ۸ بیدار میشم کار دارم تا آخر شب بدون استراحت با دو بچه چجوری وقت بزارم براش ی حموم نتونستم برم بخام به خودم برسم بدتر دلم میخاد روتین پوستی داشته باشم لاغر کنم ۲۷ سالم هر کی میبینه فکر میکنم ۳۵ سالمه شما میگید چیکار کنم خیلی خیلی دلم میخاد برم گواهینامه بگیرم و بتونم خودم برم بیرون با ماشین نمیدونم برم اینکارو ب‌کتم الان میتونم بنظرتون صبح ۷ برم تا ۹ آموزش شهری آیین نامه هم انلاینه شما بگید
این روتین پوستی چیاس مثلا تازه شوهرم میگه برو لیزر هر چی هزینش باشه میدم نمیدونم برم یا نه
کاش اول پسرم ی ذره به حرفم گوش می‌کرد و آروم بود خوب میشد و البته گفتن حیلی بچه باهوشی هس بفرس کلاس خودش رباتیک دوس داره عاشق پیچ و سیم و ... شماها راهنمایی کنید از کجا چجوری شروع کنم مامانای که دوبچه دارید