۷ پاسخ

منم همینطوری هستم عزیزم خودمم از بچگی عاشق چیزای ترش بودم

اره بچه منم اینجوریه

منم امروز فهمیدم که نی نی منم به ترشی واکنش نشون میده. هفته پیش واسه ان تی شیرینی خوردم تکون نمیخورد امروز لواشک خوردم تکون خورد.

منمممم پسملی ترشی دوسداره

نی نی منم چیز ترش دوسداره😅بندری میرقصه

منم. چیز ترش میخورم حرکتشو حس میکنم ولی شیرین انگار بیشتر خوابش می بره

خداحفظش کنه😂😂

سوال های مرتبط