دختر من سه روزه واکسن زده هنوز بیقراره یکم😢 اشتهاشم کم شده
من امروززدم
۲۴ ساعت بعدش دیگه تب قط میشه دردم کم میشه کلا خوب میشه
واس من ک فقط موقع زدنش کمی گریه کرد بعدش اصلا مشکلی نداشت خداروشکر
پاراکید بهش بده ...همون ساعتی میزنه فرداش همون ساعت هم خوب میشه نترس
برای دختر من فقط روز اول اذیت کرد از فرداش خوب بود حالش
سلام،دو سه روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.