خانما من خیلی استرس دارم یعنی میزنن؟!

۱۴ پاسخ

۳ بامداد یا صلح یا ما تسلیم میشیم یا اونا، دیگه هرچه باد آباد خدا به بچه هامون رحم کنه

منم همینطور
نمیدونم با بچه ی کوچیک باید چیکار کنیم
شیرخشکو چیکار کنیم

نترسید و نترسانید
حسبنا الله و نعم الوکیل

واقعا ترامپ به فکر اون دنیاش نیست؟ یه پاش لبه گوره. امیدوارم به بدترین وجه ممکنه بمیره

امشب چه خبره گهواره پرشده چرا این همه به خودتون استرس میدین با استرس که چیزی درست نمیشه انشالله خیره

من برای خودم نه ولی ب خاطر پسرم شدید استرس دارم

بمیرم برا بچه های بی گناه
خدا رحم کنه بهشون

دور هفته فعلا در حد پیشنهاده😐

راحت بخوابید

یه خبرای خوبی به گوش میرسه

نمیدونم دقبق امامیگن دوهفته معلت داده

دو هفته تمدید شد

استرس تو چیو درست میکنه !؟ دیگه اوضاع همه داغونه چخ بزنه چ نزنه

خدا کنه نزنن بچه هامون گناه دارن

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری