آره دختر من شش ماهه که بود دکتر برا پوسته ریزی پیشونیش داده بود دوسه بار زدم خوب شد دیگه نزدم
واسه حساسیته این پماد صورتش حساسه نزن
استفادشم ازدکتربپرس
اینودکتر براخودم تجویز کرده بود اونم گفت ده روز بیشترنزن فک نکنم بشه برانوزاد استفاده کنی
پارس آبادی عزیزم؟ نمیتونی اردبیل ببری متخصص از خودت چیزی نزن پوست بچه ضعیفه
تههه نزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.