مامانا از این کرم واسه صورت بچه هاتون زدین؟

تصویر
۵ پاسخ

آره دختر من شش ماهه که بود دکتر برا پوسته ریزی پیشونیش داده بود دوسه بار زدم خوب شد دیگه نزدم

واسه حساسیته این پماد صورتش حساسه نزن
استفادشم ازدکتربپرس

اینودکتر براخودم تجویز کرده بود اونم گفت ده روز بیشترنزن فک نکنم بشه برانوزاد استفاده کنی

پارس آبادی عزیزم؟ نمیتونی اردبیل ببری متخصص از خودت چیزی نزن پوست بچه ضعیفه

تههه نزن

سوال های مرتبط