۲ پاسخ

درکت میکنم 😂

من بارداری قبلی اینجوری بودم ولی فعلا رو این اینجوری نیستم .قبلی پسر بود بچم فککنم جنسیت پسر اینجوریه حساسه🤣🤣🤣🤣 الان دختر دارم اینقدر سر پسرم داد میزنم شکمم فعلا که درد نمیکنه اونقدر که سر پسرم درد میگرفت با اینکه ا ون موقع بچه نداشتم سر خواهرزاده‌ام داد میزدم😂

سوال های مرتبط