سلام
پسرمن خیلی عطسه میکنه طبیعیه??

۲ پاسخ

سلام عزیزم‌ببخشید ثبت احوال قبول کرد اسم پسرتون ایلیا بزارین؟من‌ میخام بزارم شنیدم قبول نمیکنن؟

اره طبیعیه عزیزم عطسه

سوال های مرتبط

مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۲ ماهگی
مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی