مامانا نمیدونم چرا دو ساعتی میشه نوک سینم خیلی میخاره از چیه

۱ پاسخ

فکر کنم بخاطر هورمون بارداریه
برا منم ظهر پدرمو دراورد

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری