اگر بارداری یک ماه بود اگر پولشو داشتیم اگر بیخوابی بعد نداشت ۵ تا میاوردم😂
نه اصلااا خوب نیس من تک فرزند بودم همیشه حسرت بچه هارو میخوردممم ک بقیه تنها نیستن من تنهام
موافق نیستم ولی به هیچ وجه شرایط فرزند بعدی رو هم ندارم
ن خوب نیس در حق بچه اول ظلم میشه
بستگی ب شرایط پدر مادر داره اگه بچه ها بی کیفیت بزرگ میشن تک فرزندی بهتره
من ک ستا دارم برگردم عقب یکی بیشتر نمیخوام😬
بله به شدت
صد در صد تک فرزندی چون توانی برای فرزند دوم در خودم نمیبینن
بلههههه چون اصلا شرایطش نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.