۵ پاسخ

اسراییل کلن بیکار نمیتونه بشینه گفته همشوقبول میکنم ولی از لبنان نمیتونم دل بکنم باید به اونجاحمله کنم😂

روبیکا دس برنمیداره ازی مسخره کردن ترامپ بعدم ی عده نادون احمق میان میگن بخاطر مردم حمله کرده

نگران نباش وسط همین دو هفته میزنه

چه فایده

یعنی دیگه صدای جنگنده نمیاد تادوهفته ؟؟؟؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط