دوتا کافیه
عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢
منم برای دخترم 2تا گذاشتم ولی یک دست استفاده شد
من ستا گذاشتم .
میگم پیراهن هم میشه پوشید؟
من طبق تجربه دوتا بچه های قبلیم سه دست گذاشتم
یه دست برا مرخص که شدیم
دو دست هم برا بیمارستان که اگه بالا آورد یا پوشکش نم زد داشته باشه
من دو دست گذاشتم ببرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.