سلام دوستای خوبم برای بیمارستان چند دست لباس ببریم ؟

۷ پاسخ

دوتا کافیه

عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢

منم برای دخترم 2تا گذاشتم ولی یک دست استفاده شد

من ستا گذاشتم .

میگم پیراهن هم میشه پوشید؟

من طبق تجربه دوتا بچه های قبلیم سه دست گذاشتم
یه دست برا مرخص که شدیم
دو دست هم برا بیمارستان که اگه بالا آورد یا پوشکش نم زد داشته باشه

من دو دست گذاشتم ببرم

سوال های مرتبط

مامان نیلماه 🌊🌜 مامان نیلماه 🌊🌜 ۱۳ ماهگی
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی