۸ پاسخ

اصلا این کارو نکنیا که کمرت داغون میشه برو پیاده روی و شربت گلاب زعفرون بخور دوش بگیر تخم شربتی بخور باز م زیاد پیاده روی کن تا بچه بیاد پایین دردت که شروع شد به هم ک نزدیک شد اونوقت برو بیمارستان دوساعت بعدش نی نی بغلته

گرمیجات بخور و پیاده روی کن .ک دهانه رحمت باز بشه

من کیسه ابم نشتی داشت رفتم ولی درد نداشتم دو روز خوابیدم و دوبار سروم فشار خوردم
الان سر این یکی نابودم از کمر درد
مطمعنم پناه ام دنیا بیاد کمر دردم بیشترم میشه ولی در اصل دردم برای همون آمپول فشاراس

اره من ۴۰پربودم رفتم گفتم حرکت بچم کم شده بستری شدم ۲۴ساعت باالقای درد وامپول فشار بزور ۴سانت شدم دیگ تحملم تموم شد سزارین شدم

ازتاریخ زایمانت بگذره اره قبول میکنن بستری بشی ولی سعی کن دردت بگیره بعد بری بیمارستان با آمپول فشار خیلی اذیت میشی

باید 40هفتت پر بشه بعد بستری میکنن با امپول فشار زایمان کنی

من درد نداشتم رفتم با آمپول فشار زایمان کردم

من که رفتم گفتن باید سه روز اینجا بخوابی پس بهتر درد هاتو بکشی بعد بری

سوال های مرتبط