کاشکی چشمامو میبستم باز میکردم میدیدم روز زایمانمه🥺🥺

۱۶ پاسخ

من هرروزتصورمیکنم
خیلی حس قشنگیه🫠🥹

وای نه بعد از زایمان دلت برا حاملگی تنگ میشه
حس حاملگی خیلی قشنگ تراز وقتیه که بدنیا میاد
وقتی به دنیا میاد نگرانیا 100برابر میشه
یا زردی یا رفلاکس یا گریه شبانه یا واکسن یا....
بهترین دوران بارداریه بچه همه چیزش خودکار انجام میشه
دیگه نه باید جوش بزنی بوسش کردن
بغلش کردن، نکنه سرما بخوره، نکنه گرمشه، خوابش میا، پی پی کرده
لذت ببر از حاملگیت😅 🤍

وای منم‌همینو‌میخام

منم همین فکر را می کردم بعد مامانم گفت تا اون داخله کاری نداره به محضی که بیاد بیرون زحمت ها و کار ها شروع میشه 😅 دیگه قانع شدم

کاشکی😞😞😞

واقعا😅

😂😂😂 پس هممون باهم ببنديم چشمامون رو

منم آرزوم همینه

واقعا اینهمه استرس هم تموم میشد یه شبه🥲

هنوز خیلی راه داری گلم

وایییی دقیقاااا همینو میخاممم

کاش چشمام میبستم باز میکردم ۱۵ هفتمه😂نمیگذرهههه

کاشکی🥹🥹🥹

دقیقا اما ۶ ماه مونده😁

خودمون هنوز اول بارداری هستیم

وای دقیقاااا

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی