۸ پاسخ

باعث کند ذهنی جنین و عدم رشد سیستم عصبی میشه

عزیزم اگر بخواد کنترل نشه خطر داره وگرنه دارو هاتو به موقعه بخوری و هرکاری که دکترت میگه رو انجام بدی چیزی نمیشه خیالت راحت خیلی ها دارن

من از اول بارداری تا الان تیرویید دارم و همش هم ۳/۵تا۳/۳۰اینا هست قرص هم میخورم ولی ثابته و تغیری نمیکنه
نهایت چند دهم یا صدم کم و زیاد میشه ب جز یک سری ک شده بود ۹ تیروییدم ک باز قرص خوردم و شد ۳
یعنی بچم مشکلات وهنی پیدا میکنه؟؟؟🥲💔

هرچیزی ک کنترل نشه عوارض داره، و هرچیزی ک تحت کنترل باشه هیچ مشکلی نداره، تحت نظر پرشک داروتونو مصرف کنید هیچ مشکلی پیش نمیاد

دارو بخوری و تحت کنترل باشه هیچ مشکلی برا بچه پیش نمیاد

داروهاتو بخوری هیچ مشکلی

تو مادر هم باعث خستگی خوب الودگی یبوست خشکی پوست و مو میشه

منم دارم
ناشتا دارم قرص میخورم

سوال های مرتبط

مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی