۹ پاسخ

اگ سر موقع بفهمی هیچی من‌سر پسر اولم داشتم کنترل شد‌انقدم باهوشه‌ک‌میگن فقط گیرایی بچه ضعیف میش کند ذهن‌میش

من از قبل بارداری تیروئید کم کار دارم مرتب قرصمو میخورم خداروشکر هیچ وقت ضرری نداشته برام تو بارداری

تروعید کم کار رو مغز جنین تاثیر داره
باید سریع تحت نظر باشی

تو هفته های اول که بچه خودش تیرویید نداره از تیرویید تو استفاده میکنه
خطرناک تره سقط میشه
رو هوشش تاثیر میزاره
هفته های بالاتر هم که هورمونا زیاد تغییر میکنن خیلی میره بالا تییروید

من تیروئید کم کار دارم یکم وزن بچم کم هست
در کل یه قرص دکتر داده ناشتا باید بخورم

اگر قرص نخوری خیلییی ضرر داره

قرص بخوري هيچي نميشه اما اگر ندوني يا اهميت ندي روي رشد مغز جنين تاثير ميزاره

برا من که افزایش وزن بود

دکترم گفت اگه زود بفهمی و قرص بخوری هیچ ضرری نمیرسونه ولی اگه قرص نخوری خطرناکه

سوال های مرتبط