۲ پاسخ

برای منم تو لگنه البته من سرویکسم خیلی کمه

برای من تو هر سونو یه چیزه
آنومالی سفالیک‌بود الان سونو دادم بریچ شده

سوال های مرتبط

ariyan ariyan قصد بارداری
مامان رقیه نورا🩷 مامان رقیه نورا🩷 ۲ ماهگی