کجا تموم شد دوبار آتش بس کردن دوباره وسط مذاکره زدن
ایندفعه دیگ فهمید باکی طرفه مطمعن باش دیگ جرعت نمیکنه 😍
تموم نشد عزیزم این دروغگوی حرومزاده مثل قبل معلوم نیست چه نقشه ای داره آتش بس داده ،،، از صبح اعصابم خورده میگم باید بزنن این بی همه چیز و بکشن چرا آتش بس کردن چرا حرفش و قبول کردن، باید انتقام خون رهبر و بقیع رو بگیرن به همین راحتی ازش نگذرن
فاز منفی ندیم دیگه دعا کنید تموم بشه واقعا شرایط بدیه👍👍
عین دو سری قبل قرار از پشت خنجر بخوریم
اوه اوه شبکه خبر میبینی؟؟😂
دوستان فاز منفی ندید خیلی دوست دارین هر روز جنگ باشه؟جنگ برای هیچکسی خوب نیس انشالله دیگه سگ زرد غلط میکنه حمله میکنه
انشالله ایندفعه واقعا کنار بکشن و غلط اضافه نکنند دیگه
فعلا که کل دنیا گفتن تا اینجا ایران پیروزه
بغیر از خود تحقیرهای داخلی
ایران قهرمان 🇮🇷🇮🇷🥳
تموم نشده فعلا تموم شده
انشالله هرچی صلاح خداست همون رقم بخوره
فاز منفی ندین ایشالا این سری خیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.