۱۲ پاسخ

کجا تموم شد دوبار آتش بس کردن دوباره وسط مذاکره زدن

ایندفعه دیگ فهمید باکی طرفه مطمعن باش دیگ جرعت نمیکنه 😍

تموم نشد عزیزم این دروغگوی حرومزاده مثل قبل معلوم نیست چه نقشه ای داره آتش بس داده ،،، از صبح اعصابم خورده میگم باید بزنن این بی همه چیز و بکشن چرا آتش بس کردن چرا حرفش و قبول کردن، باید انتقام خون رهبر و بقیع رو بگیرن به همین راحتی ازش نگذرن

فاز منفی ندیم دیگه دعا کنید تموم بشه واقعا شرایط بدیه👍👍

عین دو سری قبل قرار از پشت خنجر بخوریم

اوه اوه شبکه خبر میبینی؟؟😂

دوستان فاز منفی ندید خیلی دوست دارین هر روز جنگ باشه؟جنگ برای هیچکسی خوب نیس انشالله دیگه سگ زرد غلط میکنه حمله میکنه

انشالله ایندفعه واقعا کنار بکشن و غلط اضافه نکنند دیگه

فعلا که کل دنیا گفتن تا اینجا ایران پیروزه

بغیر از خود تحقیرهای داخلی

ایران قهرمان 🇮🇷🇮🇷🥳

تموم نشده فعلا تموم شده

انشالله هرچی صلاح خداست همون رقم بخوره

فاز منفی ندین ایشالا این سری خیره

سوال های مرتبط

مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری