۱۱ پاسخ

وایییی ۲ هفته فکر کن خودت آخه ۱۴ رووزهههه به دادش برس من بچم یه روز پی پی نکنه نگران میشم پوشکش کن تا راحت بشه الان به یبوستی میگیره که بیچارت میکنه

نه پوشک لازم نیست ولی زودتر باید اقدام میکردی میبردی دکتر یا از داروخانه پودر می‌گرفتی می‌دادی اسهال میشه روده هاش تخلیه میشه و وقتی یه بار پی پی کنه براش عادی میشه

دو هفته اس پی پی نکرده؟؟؟

سلام چیکار کردی بچه تونست پی پی کنه

😕😑
اون موقع که با افتخار عجله دارین واس ترک پوشک
حالا مدال بهتون میدادن ،طلا گرفتین 😕🤦🏻‍♀️


بعد تو این 14 روز خوابتون برده 😐😐😐 مشکل بینایی چیزی دارین....
تازه اومدین اینجا مطرح می‌کنید

نه فقط شما خیلی از مامانا تو گهواره عجله ترک پوشک دارن ولی هیچ فکری نمی‌کنند


درسته پوشک گرون شده خیلی ها نمیتونن بخرن
ولی دیگه قرار نیست بچه رو بندازن تو چاه


بدتر از این آدم ها اونایی که با این بی فکری ها و بی پولی هاشون میرن بچه دوم هم میارن
🤯🤯🤯🤯

گلیسیرین بگیر با سرنگ از مقعد بزن باز بشه هیچی تو رودش نمونه
ببر با خودت ببین یاد بگیر نترسه
ولی طول می‌کشه
دختر منم موقع ترک پوشک یکماه درگیرش بود
مشکل ما اینه زود گرفتیم از پوشک و اصولی نگرفتیم
هنوز زود بوده باید هر دو رو کامل متوجه بشه

وااای بخاطر این ک پوشاک عادت نکنه س الی 5 روز بیشتر خیلی خطرناکه بچه یبوست شدید میگیره ببر دکتر حتمن معطل نکن

شیاف گلیسیرین هم بزار بتونه دفع کنه پسر من تا شب شکمش کار نکنه بی حال میشه بس زور میزنه نترس ولی حتمن ببر دکتر ن ک دارو سر خود بگیری نتیجه هم اعلام کن نگرانم

دختره منم همینه .میترسن توی دسشویی پی پی کنن بنظرم. اینم فقط تو مای بی بی پی پی میکنه مجبورم دو روز یکبار مای بی بی کنم

دخترم سه روز پیپی نکنه سریع بهش دارو میدم چجوری دوهفته دستشویی نکرده ببرش دکتر زود

دوهفته زیااااده ها بچه روده هاش میترکه یا ببر دکتر یا دوباره پوشکش کن

ببرش دکتر دوهفتس عادی نیست
پودذ پیدرولاکس بده

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۳ سالگی
تجربمو از پوشک گرفتن بگم براتون
پسر من نزدیک ۲سالگیش بود که هر دفعه میخواست زور بزنه پی پی کنه
من بهش میگفتم پی پی داری؟
بعد هم وقتی کارش تموم میشه سریع میگفتم بیا بریم عوضت کنم پی پی کردی
اینجا بود که اسم پی پی یاد گرفت
دیگه موقع پی پی کردن و زور زدن میگفت مامان پی پی
منم تا قبل از اینکه پی پی کنه زود پوشک باز میکردم می‌بردم دستشویی سرپاش میگرفتم کارشو میکرد
ولی هیچ درکی از جیش نداشت شب تا صبح هم پوشکش پر جیش یود
دیگه ۲سالش که شد یه روز کامل بازش گذاشتم هی تند تند بردم دستشویی یبار که تو دستشویی جیش کرد کلی براش ذوق کردم گفتم آفرین
یه ۲روزی حواسم بهش بود هر ۲ساعت دستشویی می‌بردم دیدم دیگه یاد گرفته جیش داره خودش میگه
یه هفته شبا پوشکش میکردم ولی به طرز عجیبی بچه ای که شب تا صبح پوشکش پر از جیش بود دیگه نکرد و خشک خشک بود
به نظرم من هر بچه ای با بچه دیگه فرق میکنه امتحان کنید اگه دیدید همکاری میکنه چه بهتر اگه نکرد اجباری نکنید اجازه بدید یه تایم دیگه دوباره امتحان کنید