من چندهفته ای هست زدم.بخاطراحتمال زایمان زودرس..سرکلاژی هم هستم
من ب دکترم گفتم گفت زوده هنوز برات اول سونو شد رو برو به تصمیم میگیریم بزنیم یان
آمپول ریه چیز خاصی نیست همون آمپول بتامتازون هست بعضی ها فکر میکنن اگه دکترشون نده پس دکتر خوبی نبست همه نباید بزنن اگه کسی مشکوک باشه زیر۳۴ هفته ممکنه زایمان کنه براش میزنن چون قند رو بالا میبره
دکتر ب منم نداد گفت چون قندم یکم بالا بود نمیتونم بزنم
اگر طبیعی باشی که اتفاقی نمیفته ولی دوست منم نزده بود ۳۸ هفته سزارین شد بچه ۳ روز رفت دستگاه منم نگران همینم🤦🏻♀️
من یه ذره گفتم کمرم دردع گفت بیا برو بزن خیالت راحت کن
به کسایی که زایمان زودتر ممکنه داشته باشن
مثل چند قلوییها یا کسایی که سرکلاژ شدن یا دهانه رحم باز شده
به کسایی میدن که احتمال زایمان زودرس دارن
عزیزم به کسانی ک احتمال زایمان زود رس دارن
دکتر درست میگه
شما به حرف دکترت گوش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.