ببین برا من اینقدر درد داشت داشتم میمردم بعد تب و لرز کردم دیگه رفتم دکتر گفت یه کوچولو از سرش بدوش خیلی کم بعد شیاف دیکلوفناک بذار و یدونم مسکن بهم داد دیگه شد آب رو آتیش
مامان نخود الان چندروز ازشیر گرفتیش؟
من ۳ بار دوشیدم چوخ خیلی درد میکرد شب سوم تو خواب یبار دادم دیگه تموم شد رفت
زیر دوش گرم بدوش
ن من از تجربه خودم بگم سینه هام داشت میترکید میرفتم زیر دوش آب گرم شیرمو میدوشیدم اینقدم درد داشت ولی مجبور بودم بعد ک خالی میشد دردش کم میشد چند شب اول اینکارو کردم بعدش خودش خشک شد اصلنم دوباره شیر نکرد
من عید از شیر گرفتم چهار روز سینه هام درد میکرده میرفتم زیر دوش آب گرم ماساژ میدادم و خالی میکردم
واییییی عزیزممم منم الان دو وعده کردم شیر خودن نورا جانمو اذیتم هرازگاهی همش میگم خدا به دادم برسه موقعی که از شیر گرفتمش چیکا کنم از درد سینه 🥲🤦🏻♀️
نه اصلا دست نزن منم میدوشبدم دیروز رفتم دکتر گفت اصلا دست نزن ی آزمایش هم برام نوشت که دارو بده
کارش نداشته باش. منم دخترمو از شیر گرفتم. منتظرم خودش خشک میشه دارو هم بخوری میگن حالت تهوع دست میده. خوب نیست.
عزیزم بدوش
اینکه دست نزنی خدایی نکرده کیست میشه
من تا چند شب تو خواب به دخترم میدادم و سینه هام سفت نشد
وقتی شیر دهی کم بشه تولید شیر هم کمتر میشه
نهههه اصلا ندوش
بدوشی باز تولید میشه شیر
کمپرس سرد بزار اب رو اتیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.