۱۱ پاسخ

نمیشه سل فری داد؟

نترس عزیزم این اتفاق ک میگی خیلیییی نادره هیچی نمیشه ان شالله

خیلی مهمه که جای خوب انجام بدی
من انجام دادم کیسه اب و سوراخ کرد بعدم گفت نشتی داری ختم بارداری داد
خیلییی پزشکی که انجام میده مهمه که ماهر باشه

عزیزم نترس منم انجام دادم دردش مثل تزریق آمپوله

اگه دکترت ماهر باشه و خوب استراحت کنی و رعایت کنی
چیزی نمیشه
درد خاصی نداره واسه من راحت تر از آمپول بود
بعدش مایعات زیاد بخور و رابطه نداشته باش
از پله بالا پایین نرو ، توالت فرنگی برو حتما

اصلا نترس من خودم تجربه ندارم ولی جلو چشم ۲بار دیدم گرفتن چیزیم نشد درسته احتمالش هس ولی خیلی کم دکترت ماهر باشه اصلا نترس بعدش یه هفته اینا استراحت میدن چک میکنن خدایی نکرده خدایی نکرده اصلا سوراخم بشه کیسه اب طی ۲هفته بستری شدن زیر نظر بسته میشع با سونوگرافی انجام میدن نترس اینم بدون از ۵تا حاملگی الان حتما یکیشو امینو گینن من خودم ابله گرفتم چون هفته اول بود دیگه دکتر نگرف و الا از منم میگرفتن

به من گفت یا سلفری یا آمینو
گفت سلفری ۹۹ درصد
آمینو ۱۰۰ درصد جواب رو میده
من سلفری رو انتخاب کردم

ببین خیییلیی سریع انجام میشه کمتر از دو دقیقه. بعدش باید اب زیاد بخوری و استراحت کنی نه هییچی هم نمیشه انشالله..دردش فقط در حد امپولیه ک عضلانی تزریق میکنن و قابل تحمله
رود تموم میشه

درد اون لحظه نداره
بعدش یه کم دل درد داری که استراحت کنی تا فرداش خوب میشه
نگران نباش و پیش دکتر با تجربه برو

چرا میخوای انجام بدی

عزیزم نترس خیلیا انجام دادن ولي خداروشکر مشکلي نداشتن
توکلت به خداباشه

سوال های مرتبط

مامان مهزاد❤️👨‍👩‍👧 مامان مهزاد❤️👨‍👩‍👧 هفته بیست‌وچهارم بارداری