من اینجور بودم بچم دختر بود
منم اینطور بودم بد کم کم اوکی شدم حالا اگر بهتر نشدی باز برو ی چکاب بده
راسی همشهری هستیم
من رفتم چکاپ هم چربی داشتم هم قند دارو مصرف کردم سال ۱۴۰۳ خوب شدم
آره من همینجوری ام توبارداری خیلی اوج گرفت جوری که همش غلت میزدم خوابم نمیرد همش زیر آب سرد یا یخ باید میگرفتم الان خوب شده فقط وقتایی که استرس داشته باشم غصه بخورم به شدت اذیتم میکنه
خب یه دکتر برو اینجا که جای سوال به این مهمی نیست
مشکل کبد گرم داری ، میتونی کف پاتو نوره بزاری بعدشم حنا
هم از قند هم ازکبد میش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.