۴۰۰شده
بله عزیزم
۴۵۰ هست
تو شهر ما سنو واژینال و ویزیت
1800
برا من 700
من دیروز رفتم انتی مو ب دکترم نشون بدم ویزیتش ۳۷۵ کرده قبلا ک میرفتم ویزیتش ۲۴۰بود الان گرون کرده
قبل عید ۴۵۰بود یهو بعدعید شد ۷۰۰ 😑
برا ما قبل عید 170 بود بعد عید 250
۴۰۰ شده
من دوشنبه رفتم ۳۷۵ بود
آره عزیزم از بعد عید گرون شده سونو و ویزیت ۱۲۰۰ میدم طبیعیه دیگه همه چی گرون میشه ویزیت اینا هم گرون میشه
نه شهر ما ۳۶۰ هزار
ما ۵۰۰
بله من سال جدید رفتم گفت افزایش قیمت داشتیم کرده۵۰۰
اره عزیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.