خانما یدوفولیک رو از چند هفتگی باید شروع کرد؟

۱ پاسخ

اسیدفولیک رو از همون اول بارداری حتی چند ماه قبل از بارداری شروع میکنن. بعد بعضی ها ید هم دکتر براشون مینویسه و یدوفولیک میخورن

سوال های مرتبط

مامان سامیه سادات مامان سامیه سادات هفته دوازدهم بارداری
مامان دنیاومحمدجواد🩵 مامان دنیاومحمدجواد🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌ویکم بارداری