خانما شیرخشک آپتامیل چجور شیرخشکی هست؟؟
🤔🤔

۴ پاسخ

بستگی به بچه‌تون داره

خوبه شیرخشک سبکیه من آپتامیل میدم یکم سخت پیدا میشه

عالیه، سبک و نزدیک ترین شیر به شیر مادر هستش

یه شیرخشک مثل بقیه شیرخشک ها

سوال های مرتبط

مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی