من هنوز آزمایش قند رو نرفتم دیر نشده؟؟

۷ پاسخ

من اخر ۲۸

منم هنوز انجام ندادم انشالله شنبه میرم

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته

انلاین شاپ دارم تو روبیکا معتبر دارم
لباس نوزادی با کیفیت میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هر روزه و فوری هست
ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

من امروز اومدن خونه برام انجام دادن ازمایش سختی نیست شایدم چون من تو خونه بودم سخت نشد واسم هی دراز میکشیدم

نه منم چند روز پیش رفتم

نه یه هفته وقت داری

منم نرفتم هنوز

سوال های مرتبط