بچه ها من هنوز نرفتم آزمایش قند شنبه میتونم برم ؟

۶ پاسخ

اره تا ۲۸هفتگی هنوز وقت داری

فکر کنم فقط من انقد دیر دارم میرم دکتر واسه یک مهر نوشته بود نتونستم برم میخام صبح برم آزمایش
یعنی دیر شده ؟؟؟!!! من وارد ۲۹ هفته ام

آره بابا منم دو روز پیش تازه رفتم

برا من ۲۱ هفته نوشت

اره عزیزم تا ۲۸هفته وقت داری

اره من ۲۷ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌ونهم بارداری