نه دیگه
مگه نمیگیم ۲۳ و ۴
۲۳ و ۵
۲۳و ۶
تازه بعد ۲۴
من ۲۸ رفتم
اره میشه
۲۳هفتت تموم شده ۴روز از۲۴ گذشته
میتونی ولی عجله نکن بزار ۲۴ تموم شه
۲۴کامل بشه میتونی بری بهداشت به من گفت بهترین وقت همون ۲۴هفته چون اگه خدا نکرده قندت بالا باشه بفهمی زودتر کنترل کنی
ن عزیزم داری هفته ۲۳ پرمیکنی
۲۳ هفته و ۶ روز بگذره بعد میشی ۲۴ هفته تمام
بعد میشی ۲۴ هفته و ۱ روز....۲۴ هفته و ۲روز و.....
نه حالا زوده ۲۴ تا ۲۸ باید بری بهترین وقتش ۲۶
نه ببخشید ۲۶
من تو هفته 26 میرم
بذاری ۲۴ پر بشه بهتره
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ با هم مسیر رشد رو میسازیم🌱✌️
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.