سلام جواب آزمایش قند چطوره؟؟؟
هنوز دکتر نرفتم

تصویر
۴ پاسخ

ببر کم خونیت رو نشون دکتر بده
یه کوچولو پلاکتت پایین تر از حد نرماله و هموگلوبینتم یه کوچولو پایینه

قند و ادارت که عالیه اولی رو نمیدونم ولی اگه عدداش نرمال باشن دیگه خوبه

فک کنم خوبه

خوبه.

سوال های مرتبط

مامان جان مامان جان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان nafas🐣 مامان nafas🐣 ۳ ماهگی
مامان Nela👼🏻nelin مامان Nela👼🏻nelin هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری