جواب آزمایش قند بارداری چطوره ؟

تصویر
۵ پاسخ

خیلی خوبه گلم

من امروز رفتم آزمایش دفعه سوم ک میخواستم خون بدم بالا آوردم هیچی نگفتم خون دادم اومدم🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

خیلی خوبه

فک کنم بهترین نتیجه س😅

عاااالیه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی کوچولو🥰 مامان فسقلی کوچولو🥰 ۷ ماهگی
مامان جان مامان جان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان nafas🐣 مامان nafas🐣 ۳ ماهگی
مامان Nela👼🏻nelin مامان Nela👼🏻nelin هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مائده مامان مائده ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی💚 مامان نی نی💚 ۹ ماهگی
مامان جوجه💕 مامان جوجه💕 ۲ ماهگی