۳ پاسخ

آره برو. قبلش ۱۲ ساعت ناشتا باش. صبح هم که میری برای آزمایش سرویس نرو تا نمونه ادرار صبح رو ازت بگیرن. من دیروز رفتم. یه خانومه اومده بود که قبل آزمایش رفته بود سرویس . فرستادن گفتن برو فردا بیا که مثانه ت پر باشه.

صبر کن 25 هفته بشی برو

اره باید بری

سوال های مرتبط

مامان دلارا و دیار🌱 مامان دلارا و دیار🌱 ۳ ماهگی