من الان ۲۹ هفته م دیر نشده برا آزمایش قند ؟

۷ پاسخ

من دوسه روز پیش دادم فکر میکردم خیلی دیر شده واسم . ولی یه مامان باردار ۳۵ هفته بود داشت آزمایش قند میداد

برای من ۲۷ هفته نوشته

نه برا چی دور باش من تو ۳۱ هفته انجام دادمم

نه بابا من ۳۴ هفته اینا دادم😂🫣

نه عزیزم برو انجام بده

خسته نباشی دلاور😂

نه برابعضیا دیر مینویسه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین هفته سی‌وششم بارداری