آزمایش قند رو انجام ندادم و ۲۹ هفته هستم اشکال جدی داره؟

۱۰ پاسخ

عزیزم اگه دستگاه قند داری خودت سه نوبت قند بگیر. یکی ناشتا. یکی یک ساعت بعدصبحانه. یکی دو ساعت بعد صبحانه. ببین تو رنج نرمال باشه.ولی سعی کن ازمایشو بری بدی. چون فاکتورهای دیگه هم چک میشه.

اگه دیابت داری به دکترت بگو واست قند۳نوبته بنویسه اگه نداری قند دونوبت بنویسه اولیش ناشتا دومی ۲ساعت بعد صبحانه اینجوری حداقل میدونی وضعیت قندت چجوریه

من ۳۰ هفته انجام دادم اشکال نداره

الانم دیر نشده برو بده

اگر دکتر صلاح دیده که انجام ندید هیچ اشکالی نداره منم قندم پایین بود دکتر لازم ندونست اما اگر سرخود اینکارو میکنید اشتباهه ممکنه اسیب برسونید به خودتون و بچع🌹پیگیری کنید

من ۳۰ هفته و ۱ روزم
تازه دکترم واسه جمعه نوشت که برم

اگر خدا نکرده مشکل دفع پروتئین، دیابت، تیرویید و یا کم خونی داشته باشید، روی رشد جنین و حتی ممکنه رو سلامتیش اثر منفی داشته باشه. یه ازمایشه دیگه، بدین حتما.

چرا انجام ندادی؟
میدونی اگر قند داشته باشی ندونی چقدر بده؟
الان ۲۸ هفته و چند روز هستی حتما برو انجام بده تا تموم نشده ۲۸ هفتت

اره باید حتما انجام بدی من ۲۲هفته انجام دادم

من میدونستم مشکلی ندارم ولی موقع زایمان تو بیمارستان مدارک پزشکی رو می‌خوان ازت ک اجباریه

سوال های مرتبط

مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 روزهای ابتدایی تولد